Recenze: Psí poslání

Orig. název: Dog´s Purpose
Pořadí v sérii: #1
Rok: 2010; v ČR 2017
Počet stran: 280
Nakladatelství: ikar
Přeložila: Renáta Tetřevová

Všichni psi jednou přijdou do nebe… Ale nejprve musí splnit své poslání. Autor románu Psí poslání, který si zamilovali čtenáři po celém světě, Bruce W. Cameron je přesvědčený, že jeden pes se může narodit několikrát za sebou, aby se mohl zdokonalovat v rozličných dovednostech a aby mohl čím dál tím lépe chápat člověka. I hlavní hrdina knihy se na svět vrací znovu a znovu. Jeho první pokus dopadá tragicky. Potom hledá smysl života jako neposedný retrívr malého chlapce Ethana. Ani tenhle pokus nemá dlouhé trvání. Když se narodí znovu, nosí v srdci jediné přání - znovu spatřit Ethana, kterého nadevše miluje…(databazeknih.cz)

Recenze - Šest let

22. dubna 2017 v 12:17 | adminka |  Knihy

Recenze: Šest let

SVOU LÁSKU ZTRATIL, KDYŽ SI VZALA JINÉHO. ALE CO KDYŽ ZJISTÍ PO ŠESTI LETECH, ŽE TO MOŽNÁ NEBYLA PRAVDA?

Autor: Harlan Coben
Orig. název: Six Years
Rok: 2013; v ČR 2014
Počet stran: 320
Nakladatelství: Knižní Klub
Přeložila: Drahomíra Michnová

Šest let uplynulo od chvíle, kdy Jake Fisher viděl, jak si Natalie, jeho jediná, osudová láska, bere jiného muže. Šest let dodržel slib, že ji nechá na pokoji, a trápil se mučivými představami, jak Natalie žije se svým manželem Toddem. Po šesti letech náhodou narazí na oznámení o Toddově úmrtí, neodolá a vydá se na pohřeb. Doufá, že tam uvidí jeho manželku - ale vdova po Toddovi není Natalie… Jakákoli snaha najít tu, co mu kdysi zlomila srdce, pro Jake znamená odhalit krutá tajemství i bolestivé lži, ale především riskovat vlastní život.
Více než 60 milionů prodaných výtisků, 25 publikovaných thrillerů, 41 jazyků, v nichž vycházejí - Harlan Coben je stálicí na celosvětovém knižním bestsellerovém nebi. Společnost Paramount Pictures chystá filmovou adaptaci Šesti let s Hughem Jackmanem v titulní roli.(databazeknih.cz)

Recenze - Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

18. dubna 2017 v 13:36 | adminka |  Knihy

Recenze: Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

Autor: Ransom Riggs
Orig. název: Miss Peregrine´s home for Peculiar children
Pořadí v sérii: #1
Rok: 2011; v ČR 2012
Počet stran: 358
Nakladatelství: Jota
Přeložila: Bronislava Grygová

Tajemný ostrov. Opuštěný sirotčinec. Zvláštní sbírka velice podivných fotografií. To vše čeká na odhalení v knize Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, nezapomenutelném románu, kde děj a děsivé fotografie přináší jedinečný čtenářský zážitek. Náš příběh začíná strašnou rodinnou tragédií, která přivede šestnáctiletého Jacoba k cestě na vzdálený ostrov u břehů Walesu, kde objevuje rozpadající se trosky sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti. Když Jacob bloumá jeho opuštěnými ložnicemi a chodbami, ukazuje se postupně, že děti slečny Peregrinové byly víc než podivné. Byly možná nebezpečné. Možná byly na opuštěném ostrově drženy v jakési karanténě z velmi dobrých důvodů. A nějak - i když to zní jako něco nemožného - jsou možná stále naživu.

Fantasy doprovázená strašidelnými starými dobovými fotografiemi, při které běží mráz po zádech. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti zaujme dospělé, teenagery a všechny, kdo mají rádi temná dobrodružství. (databazeknih.cz)

Únor 2017 - knižní novinky

12. dubna 2017 v 6:33 | adminka |  Moje knihovnička

Únor 2017: měsíční chvástačka

Nejkratší měsíc v roce je za námi. V únoru jsem si pořídila jeden velký knižní rest. Ano, konečně mám doma celkou sedmidílnou sérii Harryho Pottera. Jsem šťastná jako blecha, už mi zbývají jen tři díly dočíst a mám jeden z největších knihomolských povinností splněno. Akorát že jsem se včera dozvěděla, že Albatros bude vydávat Harryho v tom krásném novém provedení s ilustracemi (nemyslím ilustrované vydání).

V lednu jsem nastřádala 14 knih, což je hrozně velký počet nových knih. Na druhou stranu 4 z těch knih už mám přečtené, takže mi to tolik nenarušuje nepřečtené knihy. Ale o tom už níže.

Leden 2017 - Knižní přírůstky

2. dubna 2017 v 12:04 | adminka |  Moje knihovnička

Leden 2017 - měsíční chvástačka

Je tu nový rok 2017 a s ním první měsíc v roce utekl jako voda. U mě se co se týče knih každý leden těší nízkému číslu nových knih a celkem vysokému číslu přečtených knih. V lednu jsem nastřádala celkem malý počet nových knih, a jaké to byly, se dočtete níže. Snažím se nakupovat velmi málo, a zatím se mi to daří (je druhá polovina března když to píšu).
Mějte se krásně a čtěte :-)