Recenze - Odvrácená tvář lásky

Orig. název: Ugly love
Rok: 2014; v ČR 2016
Počet stran: 338
Nakladatelství: Yoli
Překlad: Blanka Pscheidtová

Neptej se na minulost a nepočítej s budoucností... Dvě jasně daná pravidla. Jak dlouho ale můžou fungovat v lásce?

Když se vysokoškolačka Tate Collinsová na čas přestěhuje ke svému staršímu bratrovi a seznámí se s jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. Není to dokonce ani přátelství, jen vzájemná prudká a neovladatelná touha. Miles kupodivu váhá déle než Tate, ale nakonec i on potlačí svoje zábrany. Už po prvním milování je zřejmé, že fyzicky si oba dokonale vyhovují. Oboustranná domluva zní jasně: on o lásku nestojí, ona na ni nemá čas, takže zůstanou jen u sexu. Jenže Tate brzy zjišťuje, že chce se záhadným, uzavřeným a posmutnělým Milesem prožít mnohem víc. Že chce porušit obě jeho pravidla: neptat se na minulost a nepočítat s budoucností.

Jenže Miles sám už si není jistý, jestli je dokáže dodržet. Protože láska je silnější než pravidla, sliby a odhodlání. I když její odvrácená tvář je tak děsivá…(databazeknih.cz)

Květen 2016 - Knižní přírůstky

20. září 2016 v 19:57 | adminka |  Moje knihovnička

Knižní přírůstky za květen 2016

Květen, Svět knihy 2016

Letos jsem e opět bohužel nedostala na Svět knihy, ale ne tak úplně mou vinou. Musela jsem do práce a ve čtvrtek jsem měla školu až do večera.. Naštěstí mi můj milovaný přítel na Svět knihy zašel, vše zdokumentoval a pak mi vše vyprávěl a ještě ke všemu mi i koupil knihy. Tímto bych znovu moc chtěla poděkovat nakladatelství Jota, že mi poskytli blogerskou slevu.

Recenze - Prach tisíce cest

14. září 2016 v 14:06 | adminka |  Knihy

Recenze - Prach tisíce cest

Představte si, že byste našli lásku svého života až na jeho sklonku. Byli byste schopni si vybrat cestu po boku životního lásky nebo byste zůstali se svým manželem a dětmi?

Autor: Robert James Waller
Orig. název: Thousand country roads
Pořadí v sérii: #2
Rok: 2002; v ČR 2016
Počet stran: 160
Nakladatelství: Ikar
Překlad: Ivana Nuhlíčková

Pokračování filmového a knižního bestselleru Madisonské mosty. Od chvíle, kdy ukončili svůj vášnivý vztah, který trval pouhých pár dní a nocí, uplynulo šestnáct let. Fotograf Robert Kincaid pokračoval v dobrodružných cestách a Francesca Johnsonová zůstala s manželem a dětmi. Stále však tajně doufala, že svého dávného milence znovu spatří. Robert se jednoho dne skutečně rozhodne vrátit na místo, kde ztratil své štěstí - do Madison County. V omšelé dodávce a s věrným psem Poutníkem se vydává na iowský venkov, kde kdysi potkal osudovou lásku…(databazeknih.cz)

Colleen Hoover

11. září 2016 v 14:17 | adminka |  Autoři

životopis: Colleen Hoover

*11.12.1979

Colleen žije v Texasu se svým manželem a třemi chlapci.
Je autorem pěti románů New York Times bestseller. Její první série byla vydána v roce 2012 a zahrnuje SLAMMED, POINT OF RETREAT a román THIS GIRL. Její druhá série Beznaděj (HOPELESS) a román LOSING HOPE, publikována v roce 2013, patří k # 1 New York Times bestseller. Vydala novelu, FINDING CINDERELLA, jako poděkování svým čtenářům za jejich pokračující podporu. Novela je románem k její sérii Beznaděj (Hopeless), vyprávějící příběh Daniela a Six, ale lze číst také samostatně.

Duben 2016 - Knižní přírůstky

11. září 2016 v 12:58 | adminka |  Moje knihovnička

Knižní přírůstky - Duben 2016

Duben, opožděná chvástačka

Ano, ano, opět opožděná chvástačka. Zatímco všichni se chlubí svými květnovými objevy, já tu jsem s dubnem. Sice pozdě, ale přece. Opět Vám tu ukážu menší hromádu nových skvělých knížek, několika recenzních výtisků a jedněch omalovánek.